Redesign - gondold újra!

Mit jelent pontosan a redesign?

Ha csak pár apró változtatást szeretnél a weboldaladon, az még nem hívjuk redesign-nak, hanem weboldal fejlesztésnek. Viszont ha az újratervezés a cél, akkor az a weboldal teljes megújulását jelenti. Ebbe beletartozik a logó, a grafika, a szlogen, a weboldal szerkezeti és esztétikai változása, tehát egy új arculatról lenne szó, kvázi egy refaktorizáció.

A vállalkozás sikere, a megrendelések száma, a konverziók, a marketing hatékonysága legtöbbször a weboldalon múlik. Ezért is fontos az első benyomás, amikoris a vevő pár másodperc alatt eldönti, hogy a te weboldaldon szeretné megvásárolni a keresett terméket vagy szolgáltatást vagy pedig továbblép a konkurencia oldalára.

Ha elavult, unalmas vagy nem igényes a weboldalad, akkor könnyen veszíthetsz vásárlókat. Mi a teendő ilyenkor?

Amint kész a weboldalad, nem szabad azt gondolnod, hogy évekre letudtad ezt a problémát és végre hátradőlhetsz. Hanem folyamatosan törődnöd kell a weboldaladdal.

Milyen esetben lehet neked szükséged a Redesign-ra?

  • ha már elavultnak érzed a weboldalad
  • nincs elég konverzió
  • kevés a vásárló
  • nem mobilbarát a webodalad
  • elavult vagy kevés tartalom található a weboldalon
  • a konkurenciának jobb a weboldala, mint a tiéd
  • negatív tapasztalatok visszajelzése
  • túl lassú a weboldal, nem tölt be
  • korszerűtlen megoldások találhatóak rajta

Ha te is észrevetted, hogy elavult a weboldalad vagy egyre kevesebb látógatóid vannak, akkor érdemes elgondolkodnod az újratervezésen.

Tarts lépést a mai trendekkel, előzd meg a konkurenciádat a piacon. 

Árajánlatot kérek