Weboldal készítés

Mi emberek, legtöbbször első benyomás alapján működünk. 

Nagyon sok következtetést le tudunk vonni mások öltözködési stílusából, ápoltságából, kommunikációjából.  

A te weboldalad alapján pontosan ugyanígy fognak ítélkezni az emberek.

Pár másodperc alatt el fogja tudni dönteni a vásárló, hogy szimpatikus-e neki a weboldalad vagy sem. Ne feledd, a konkurenciád csak egyetlen egy kattintásra van tőled! Ha nem a maximumot nyújtod a weboldalon, akkor el fognak pártolni tőled a vásárlók.

Ha azt szeretnéd, hogy a látogató a te weboldalon maradjon, akkor a következő kritériumokra kell odafigyelned:

 

 Esztétika

Az első, és egyben legfontosabb szempont, az az első benyomás. Esztétikailag rendben kell lennie az oldalnak. Passzolnia kell a weboldalnak a cég arculatához, megfelelő színkombinációkat kell megjeleníteni a weboldalon, átláthatónak és egyértelműnek kell lennie az oldalnak és megfelelő stílusú, nagyságú és mennyiségű szöveggel kell ellátni.

A weboldalad erősen tükrözi a vállalkozásodhoz való hozzáállásodat. Valószínűleg te sem mennél el egy olyan étterembe vagy masszázs szalonba, amelynek semmitmondó, igénytelen weboldala van. Ha te így gondolkodsz, akkor a vásárlóid is. Az a weboldal, amelyen látszódik, hogy törődnek vele, erős bizalmat nyújt az embereknek. Hiszen ők is úgy fogják gondolni, hogyha tőled rendelnek meg egy terméket vagy szolgáltatást, ugyanúgy fogsz törődni velük, ahogyan a weboldallal. Tehát az igényes weboldal bizalomnövelő hatást kelt.

Felhasználóbarát kialakítás

Nem elég ha valaki jól néz ki, de legyen értelmes is. Ugye, hogy ez az a feltétel, amiről mindannyian álmodunk egy párkapcsolat terén? A weboldaladnál is hasonló feltételeknek kell egyszerre érvényesülnie. Hiába gyönyörű szép a weboldalad, ha a látogatók nem tudják megfelelően használni és emiatt elhagyják a weboldaladat.

Ahhoz, hogy a weboldalad felhasználóbarát-szintű legyen, a következő pontoknak kell teljesülniük:

  • legyenek könnyen elérhetőek az információk és a funkciók
  • logikus legyen a navigáció
  • a weboldal szövege könnyen olvasható legyen
  • reszponzív kialakítású legyen (mobil, tablet, laptop, számítógép)
  • ösztönösen működjön a weboldalad (ne kelljen gondolkodnia a     látogatónak az oldalon)
  • magas felhasználói élményt biztosítson (UX-Design)

 

Ha a látogató nem találja meg gyorsan a számára fontos információkat, vagy a keresett terméket/szolgáltatást, akkor gyorsan továbblép.

Hatékonyság

Ha weboldalt szeretnél, akkor van egy kitűzött célod is. Valószínűleg eladásokat akarsz generálni és minél több megrendelést látni a rendszeredben. Ha már elkészült a weboldalad, esztétikus és felhasználóbarát szinten van, még nem biztos, hogy azonnal hozni fogja az elvárt számokat.

Fontos, hogy a weboldalad egyértelmű legyen, pl.: mi a profilja, milyen problémára nyújt megoldást. Ezeket tükrözze a design és a weboldal szövege is. Elengedhetetlen kiemelni, hogy milyen pluszt tudsz nyújtani a piacon, amiért melletted fognak dönteni a vásárlók. Ezt nevezzük marketingnek.

Ha ez a három feltétel (design, felhasználó-barát kialakítás, marketing) teljesül, akkor sikeres leszel a piacodon! Egyik a másik nélkül sajnos nem fog tudni érvényesülni. Igyekezz ezt a három pontot összehangolni. Mind a 3 pontban tudunk segíteni.

Ha ez a három feltétel teljesült és szinte tökéletes a weboldalad, akkor a befektett munka már rögtön meghozhatja a gyümölcsét a következőképpen:

  • hűséges vásárlókat szerezhetsz
  • kevesebb hirdetési költséggel kell számolnod
  • kevesebb lesz az ügyfelszolgálati problémád
  • magasabb konverziós rátára számíthatsz

Az értékesítés alapja a jó weboldal. A weboldalad alapján ítél meg az a fogyasztó, aki téged vagy a szolgáltatásodat nem ismeri.

 Tudtad?

  • az amatőrt a profitól elsősorban a weboldala különbözteti meg
  • olyan vásárlókra számíthatsz, amilyen a weboldalad minősége
  • analitikus szemlélettel készítjük el a weboldaladat
 

 

A-Z-ig menedzselni tudjuk a weboldaladat. Légy merész és valósítsd meg a legnagyobb álmaidat!

 

Árajánlatot kérek