Grafikai tervezés
A vizualitás az a kapocs, mely összeköti Önt célcsoportjával. A vizuális tervezés, a design célja, hogy egy koncepció mentén megvalósított látvánnyal segítsen kommunikálni az Ön cégéről, termékéről, szolgáltatásáról.
A megfelelő design az egyik legfontosabb támogatója lesz abban, hogy egy pillantással meggyőzze meglévő és leendő ügyfeleit, partnereit mindazon értékekről, melyet vállalkozása képvisel.
A Batori Group grafikai- és design csapata abban tud segíteni, hogy ötletei, vállalkozása, terméke megfelelő látványt kapjanak. A design érték, melyet az Ön szolgálatába állítunk.
Logo
Meghatározó és kikerülhetetlen, az alapok alapja. A logó feladata, hogy gyorsan, könnyen és emlékezetesen azonosítsa az Ön vállalkozását, vagy termékét, frappáns módon, könnyen megjegyezhetően. A logó segítségével célcsoportja egy pillantással azonosítani tudja a brandet. Mivel a logó kiemelt értékteremtő és azonosító-elem egy vállalkozás vizuális kommunikációjában, érdemes figyelmesen és gondosan tervezni. Egy megfelelően elkészített logó ideális esetben a vállalkozás teljes élettartama alatt szolgálja Önt, de minimális “élettartama” is 5-10 év.
A tervezés során cégünk kiemelt figyelmet fordít az Ön logójának elkészítésére, melyhez a legmodernebb szoftverek, a trendek alapos ismerete és évtizedes tapasztalat áll rendelkezésünkre.
a logótervezésről
A jó logó kifejezi az Ön elképzeléseit és preferenciáit, esetleg utal a vállalkozás, termék, szolgáltatás témájára. Nálunk elsődleges szempont, hogy a modern logótrendek figyelése mellett az Ön kívánságai teljesüljenek, hiszen azt valljuk, hogy a logó az Öné, Önnek kell azonosulnia vele.
Az alábbiakban szeretnénk felhívni a figyelmét néhány alapszabályra, melyet a logó elkészítése során maradéktalanul figyelembe veszünk, ezáltal válik a logó “működővé”.
logószabályok
- 1. Egyszerűség, átláhatóság, a kusza elrendezés, stílusok keverésének elkerülése
- 2. Egyezzen a vállalat, a termék stílusával
- 3. A logó minden méretben elkészíthető és felismerhető legyen
- 4. A logó bármilyen felületen és háttéren meg kell, hogy állja a helyét)
- 5. Kerüljük a színátmeneteket, az árnyékolást, mert megnehezíti a felhasználhatóságot
- 6. Figyelünk a fizikai megvalósíthatóságra (pl. gravírozás, hímzés)
- 7. A logóval nem mesélünk történetet: egyértelműen és emlékezetesen azonosítjuk a vállalkozást, a brandet
arculat / corporate identity
Ide tartozik minden állandó, vagy gyakran használt felület, ahol a cég kapcsolatba lép partnereivel. Jellemzően ide tartozik a névjegy, a levélpapír, az e-mail aláírás, a közösségi média felületei stb.
Az arculati elemek összeválogatásakor a legfontosabb szempont, hogy milyen formában, hol találkozik a vállalkozás az ügyfeleive, illetve milyen alapvető kommunikációs csatornákat használ. Az arculat kialakításakor segítünk Önnek abban, hogy ezeket a kommunikációs csatornákat feltárva és elemezve kiderítsük, mely elemekre van szükség.
Az arculati elemek híven tükrözik a cég stílusát, összhangban vannak a logóval. Használatukkal a cég egy állandó, felismerhető vizuális kapcsolatot tud létrehozni vásárlóival, partnereivel, dolgozóival, akárcsak az őt körülvevő társadalommal. A beazonosíthatóság, az egyediség napjainkban kulcsfontosságú. A jól megtervezett logó önmagában kevés, az arculati elemekkel kiegészítve azonban biztos lehet benne, hogy a vállalkozás egyértelműen felismerhető lesz.
Azt, hogy Önnek pontosan milyen elemekre lesz szüksége, felmérés után tudjuk kialakítani.
a két arculati csoport
1Ide tartoznak a minimálisan elvárt és megvalósítandó elemek, melyek a cég mindennapi kommunikációjában elengedhetetlenek: pl. névjegykártya, közösségi média profilok, e-mail aláírás.
2Az 1-es pont tartalmát tovább bővítve ide tartoznak azok az elemek, melyeket a cég gyakran, vagy rendszeresen használ: pl. levélpapír, boríték, mappa, jegyzettömb, média-megjelenések fix desig-elemei, stb.
ONLINE DESIGN
A legtöbb vállalkozás jelentős online életet él, melynek megvalósításához a tudatos, átgondolt design is hozzátartozik.
A BatoriGroup abban tud segíteni, hogy online projektjei a legmagasabb minőséget kapják, ahol a design visszatükrözi a cég stílusát, illeszkedik az arculat elemeihez, és minden esetben segít a márkahűség, a bizalom és a felismerhetőség kiépítésében.
Elég terjedelmes az online megjelenés listája (és folyamatosan bűvül), de a szakmai alapvetések változatlanok. Cégünk elkötelezett a professzionálisan megvalósított online termékek mellett. A teljesség igénye nélkül mutatjuk be ezek körét: webbanerek, közösségi média profil- és borítóképek, videó intrók, sőt: image videók, bejegyzések, vlogok, e-könyvek, interaktív pdf, online katalógusok, virtuális névjegykártyák, hírlevelek....
A lehetőségek száma végtelen, lehet, hogy éppen Ön szeretne egy teljesn új online elképzelést megvalósítani! Állunk rendelkezésére, keressen minket bizalommal!
nyomtatott termékek
A nyomtatott, vagy egyéb fizikai formában megjelenő termékek tervezése, kivitelezése szintén fontos területe a designnak. A BatoriGroup szívesen áll rendelkezésére bármely fizikai termék megvalósításában: kiadvány, szórólap, névjegykártya, levélpapír, boríték, címke, csomagolás, könyv, magazin, autómatrica, ajándéktárgy, naptár.... és még ezer lehetőség tekintetében.
Mivel a nem online termékeknek sajátos jellemzői vannak, minden esetben alapos felmérés után kezdjük a tervezést. Természetesen a kivitelezés legvégéig támogatjuk Ügyfeleinket, így segítünk a megvalósításban részt vevő harmadik féllel (pl. nyomda) való kapcsolattartásban.
Dolgozzunk együtt, mert
Felkészültek vagyunk
Tíz év alatt több mint 150 sikeres projekt áll mögöttünk. Folyamatosan fejlesztjünk magunk, hogy ügyfeleink webes szolgáltatásait mindig a kor kihívásainak megfelelő módon formálhassuk.
Őszinték vagyunk
Nem beszélünk mellé. Nyitottak és őszinték vagyunk, ezzel megteremtve a bizalmi együttműködés alapjait.
Aktívak vagyunk
A problémákat proaktív módon tárjuk fel és oldjuk meg folyamatos kommunikáció mellett. Ez munkamódszerünk alapvetése is, hisz a közös siker egy minőségi és gyors digitális piacra lépés.
Motiváltak vagyunk
Számunkra minden projekt egyformán fontos, legyen az nagyvállalati vagy közepes, helyi projekt – motiváltak vagyunk! Az ügyfelek elégedettsége az egyik mozgatórugónk.
Kíváncsiak vagyunk
A projekt nálunk nem zárul le az átadással. Javunkra válik a jövőbeni visszacsatolás, ezért kíváncsiak vagyunk arra, hogyan funkcionál a projekt. Emellett garantálunk egy hosszú távú és tartós háttérmunkát is, nem engedjük el ügyfeleink kezét.
Felelősek vagyunk
Megbízhatóak és „elegánsak” vagyunk az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás során. Minden kollégánk tisztában van a projektjeinkkel kapcsolatban vállalt felelősségeinkkel.